Ishrana, trening i zdravlje, bez shuplje...

Dobrodošli na BTC informativni portal o ishrani, treningu i zdravlju. više informacija na b-t-c.ba

24.02.2012.

Kada je najbolje jesti ugljikohidrate?

Evo jedan članak za sve one koji ne mogu zamisliti život bez ugljikohidrata (slatkog, paste, peciva i slično...). Naime postoje situacije kada je ustvari i poželjno jesti ugljikohidrate pa čak i na dnevnoj bazi. Šta!? Misliš svaki dan??!! Jeste, postoji mogućnost da jedete slatko svaki dan iako Vam je cilj da smršate. 2 slučaja kada možete jesti ugljikohidrate Prvi slučaj je ujutro kada ustanete, tijelu treba malo ugljikohidrata da se pokrene, kao i da dobije direktnu energiju za rad mozga. Bitno je naglasiti da je najbolje u tom slučaju da ti ugljikohidrati budu neko svježe voće, jer ćete nadomjestiti i vlakna, vitamine, minerale i vodu. Isto tako gledajte da to ne bude kilogram voća :) Drugi slučaj je neposredno nakon intenzivnog treninga. Tijelu su najpotrebniji nutrijenti odmah nakon treninga (jedan od razloga zašto se piju shake-ovi u tom periodu). U ovom slučaju količina ugljikohidrata može biti malo veća i može uključivati sećer, med, pa i neku čokoladicu. Bitno je naglasiti da u isto vrijeme kada budete konzumirali ugljikohidrate, obavezno trebate ubaciti i određenu količinu proteina. U kojoj formi, to Vama ostavljam, može to biti Whey protein u prahu kao u shake, može to biti kombinacija mlijeko, banana, jaja, ili neki treći izbor. BITNO! Situacije u kojima drugi slučaj ne važi su: šetanje cijeli dan i smatranje to treningom, 30-60min aktivnog lopatanja (ništa ispod 2h AKTIVNOG), pedalanje na spravi uz čitanje dnevne ili sedmične štampe, lagane aerobne vježbe u toku kojih možete uspješno ostvarivati dijalog. BTC Džemo

Ishrana, trening i zdravlje, bez shuplje...
<< 02/2012 >>
nedponutosricetpetsub
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829