beats by dre cheap

Jeste li koristili poslijezamornu tehniku?

Nastavak serijala o naprednim tenikama treninga nastavljamo sa poslije zamornom tehnikom. Kao što je prethodna tehnika opadajućih serija namijenjena za iskusnije vježbače, tako i ova spada u tu kategoriju. Ova tehnika se malo rijeđe koristi u našim fitness centrima, ali nije nepoznata nekim trenerima i vježbačima. Još jednom da napomenemo da bi ovu tehniku trebali koristiti samo napredniji vježbači, jer kod početnika bi moglo veoma lako doći do povreda usljed nespremnosti za veliki nivo opterećenja. Kako izvodimo ovu tehniku? Poslije zamorna tehnika se izvodi, kao što i samo ime upućuje, na način da poslije završetka kompleksne vježbe radimo dodatnu izolacionu vježbu za ciljanu grupu mišića. Kako sad to izgleda? Uzećemo za primjer da želite da stavite akcenat na grudi (ko ne želi) i uradite seriju na bench pressu (koji je kompleksna vježba) i odmah nakon otkaza, uzimamo bućice i radimo seriju tzv letenja, ili fly za prsa (izolaciona vježba), također do otkaza. Ovakav vid kombinacija se može primjeniti za bilo koju grupu mišića, samo je bitno kombinovati kompleksnu i nakon toga izolacionu vježbu. Logika iza ove tehnike (možemo reći i metode) je to da prilikom kompleksne vježbe se zamore ostali mišići koji učestvuju (u našem primjeru ramena i tricepsi) prije nego se zamori glavni mišić koji ciljamo, tako da dodatkom izolacione vježbe stavljamo dodatni naglasak na ciljani mišić (u našem slučaju grudi). Kako iskoristiti u treningu? Prvo da naglasimo ova tehnika spada u bolne tehnike, usljed produžavanja rada na mišiću i nakon otkaza u prvoj vježbi. Ovu tehniku koristite na 1-2 vježbe i to 2-5 serija. Ponavljanja za kompleksnu vježbu 6-12, a za izolacionu 10-15, a što se tiče odmora pokušajte 90-120 sekundi. Ukoliko se odlučite za ovu tehniku, nikako je nemojte kombinovati sa tehnikom opadajućih serija u istom periodu treninga, izaberite jednu, ili drugu, jer bi Vam ta kombinacija uništila mogućnost oporavka i ne bi došlo do adaptacije i kvalitetnog rasta mišića već bi se samo pretrenirali i vjerovatno razboljeli usljed pada imuniteta. Isprobajte ovu tehniku u periodu od 4 sedmice, bit ćete iznenađeni rezultatima. Sretno! BTC Džemo.

Ishrana, trening i zdravlje, bez shuplje...
http://btcishrana.blogger.ba
17/01/2012 13:23